Blisko trzy tysiące wystawców z 52 krajów oraz 400 000 zwiedzających wzięło udział w jednej z największych imprez wystawienniczych branży budowlanej na świecie. Międzynarodowe targi budowlane Batimat w Paryżu są miejscem wymiany informacji o nowościach w budownictwie. W tym roku Polska była gościem honorowym a firma Mikołajczyk - Kominki jedną z zaledwie dwóch firm branży kominkowej reprezentujących nasz kraj na tej międzynarodowej imprezie . Targi w Paryżu to doskonała możliwość zaprezentowania własnego dorobku na jednym z bardziej wymagających rynków europejskich. Przyczyną zaproszenia Polski jako honorowego gościa targów był – jak poinformowali organizatorzy – szybki, 30 procentowy wzrost sektora budowlanego w naszym kraju i związane z tym potrzeby mieszkaniowe. Również zapowiedź organizacji Euro 2012 rodzi potrzeby dotyczące infrastruktur drogowych, hotelarskich, sportowych. Na stoisku Firmy Mikołajczyk zaprezentowano szerokie możliwości jakimi firma dysponuje w projektowaniu i wykonywaniu unikatowych obudów kominkowych z kamienia naturalnego. Bardzo przychylne okazały się dla nas opinie firm francuskich z tej branży, które były mocno zdziwione , że w Polsce wytwarza się tak ciekawe pod względem wzornictwa oraz poziomu wykonania produkty. A przecież pierwsze kominki jakie pokazały się na naszym rynku pochodziły właśnie z Francji. Wielu francuskich kolegów z branży podkreślało nasze nietypowe spojrzenie na to czym jest kominek podobne opinie wyrażali klienci indywidualni masowo odwiedzający tę ogromną imprezę. Targi w Paryżu okazały się doskonałym miejscem spotkań z firmami i architektami z całego świata. Rozmowy z developerami architektami z takich krajów jak Kongo , Pakistan, Dubaj , Brazylia , Maroko czy Libia to doskonała możliwość poznania trendów oraz kierunków w jakim zmierza rynek w tych krajach i jakie są oczekiwania klientów. Uczestnictwo w tak wielkiej imprezie gdzie spotykają się fachowcy z całego świata pozwala określić miejsce jakie firma zajmuje obecnie w swojej branży to także doskonała możliwość skonfrontowania własnych produktów ze światowa konkurencją. Bardzo miłym akcentem okazały się rozmowy i spotkania z polonią francuską , która w często emocjonalny sposób podkreślała , że są mile zaskoczeni i wręcz dumni widząc polskie firmy i produkty i jak szybko udaję się nam doganiać świat. Wielu gości zagranicznych podkreślało, że obecność polskich firm na tak wielkiej zagranicznej imprezie to doskonała promocja i często jedyna możliwość poznania naszego kraju. Udział naszej firmy w targach zaowocował wieloma nowymi kontaktami, które rokują dalsze perspektywy rozwoju nie tylko na rynku francuskim.
| ||