Konkurs „ Acanthus Aureus", organizowany jest od 2003 roku przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. W konkursie tym statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Zgodnie z nową formułą nagrody otrzymują wystawcy, którzy zgłoszą stoisko do konkursu. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy. Kapituła w swej ocenie bierze pod uwagę zgodnie z regulaminem takie kryteria jak: cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, koncepcję przestrzenną i koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu. Ważnym kryterium jest jakość realizacji projektu.  

Tradycyjnie już podczas Targów Murator EXPO 2007 Wystawcom wręczono: nagrody i wyróżnienia

W konkursie Organizatora na „Najładniejsze Stoisko”, którego celem jest wyłonienie najlepiej zaaranżowanej pod względem estetycznym i funkcjonalnym ekspozycji targowej przyznano nagrodę firmie Kominki Mikołajczyk w uznaniu eleganckiej i wyjątkowo estetycznej prezentacji różnorodnych produktów z oferty firmy oraz za ciekawie przygotowaną ekspozycję na niewielkiej powierzchni wystawienniczej oraz pomysłowe i efektowne wykorzystanie do budowy stoiska produktów z oferty firmy.
Nagroda przyznana została także za profesjonalnie przygotowaną ekspozycję produktów  podkreślającą indywidualny charakter oferowanych wyrobów.


Już od kilku lat, raz w roku w Nałęczowie podczas ,,Płomiennego Mini Forum” Redakcja najpoczytniejszego magazynu kominkowego w Polsce "Świat Kominków", przyznaje branżowe nagrody Płomień Roku. Z satysfakcją informujemy, firma Kominki Mikołajczyk otrzymała tytuł    "Produkt Roku". Tym samym pragniemy podziękować naszym Klientom oraz Partnerom, za okazane zaufanie, gdyż nominacja ta stanowi wyróźnienie dla nas wszystkich.




.