Konkurs „ Acanthus Aureus", organizowany jest od 2003 roku przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. W konkursie tym statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Zgodnie z nową formułą nagrody otrzymują wystawcy, którzy zgłoszą stoisko do konkursu. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy. Kapituła w swej ocenie bierze pod uwagę zgodnie z regulaminem takie kryteria jak: cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, koncepcję przestrzenną i koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu. Ważnym kryterium jest jakość realizacji projektu.
Tradycyjnie już podczas Targów Murator EXPO 2007 Wystawcom wręczono: nagrody i wyróżnienia
W konkursie Organizatora na „Najładniejsze Stoisko”, którego celem jest wyłonienie najlepiej zaaranżowanej pod względem estetycznym i funkcjonalnym ekspozycji targowej przyznano nagrodę firmie Kominki Mikołajczyk w uznaniu eleganckiej i wyjątkowo estetycznej prezentacji różnorodnych produktów z oferty firmy oraz za ciekawie przygotowaną ekspozycję na niewielkiej powierzchni wystawienniczej oraz pomysłowe i efektowne wykorzystanie do budowy stoiska produktów z oferty firmy.
Nagroda przyznana została także za profesjonalnie przygotowaną ekspozycję produktów podkreślającą indywidualny charakter oferowanych wyrobów.
|
|